Ofte stilte spørmål

Hvilke betalingsmetoder bruker dere?


Vi bruker Stripe og Paypal. Dette er sikere betalingmetoder.




Har betalingen min gått gjennom?


Du vil få ordre bekreftelse både via e-post samt rett etter at du har gjennomført betalingen i nettbutikken. Får du ingen ordebekreftelse, kan du ta kontakt med oss via kundeservice.




Kan jeg få rabattkode?


Følger du oss på våre sosiale medier og har du skrevet deg på vår mail-liste, vil du alltid være den første til å motta rabattkoder og nyheter.




Kan jeg endre bestillingen min etter at jeg har lagt inn bestilling?


Vi pakker og sender ut ordre så fort som mulig. Ta gjerne kontakt med oss og hør om pakken din er på vei. Er pakken din allerede på vei, må du selv sende den uønskede varen tilbake før du kan bytte. Merk: Kjøperen dekker returkostnadene.




Når kommer bestillingen min?


Vår leveringstid er 1-4 arbeidsdager.




Hvor blir mine shout-out bilder lagt ut?


Bilder som du sender oss via nettsiden, legger vi ut på våre sosiale medier (Instagram og Facebook) og i vårt shout-out galleripå nettsiden vår. Send gjerne med navn eller Instagram-navn slik at vi kan tagge deg i bildet.




Er brettet vanntett?


Brettet er sprut-tett, men vi anbefaler forsatt kundene våre å kjøre brettet langt unna vann. Vi dekker ikke skader som er forårsaket av vann uten betaling.




Kan jeg bytte batteriet?


Ja, batteriet i brettet kan byttes. Du kan enten bytte batteriet selv, på din egen garanti eller kan du bytte batteri ved å sende brettet inn til oss som vi helst anbefaler.




Kan jeg prøvekjøre før jeg kjøper?


Ja! Du kan prøvekjøre før du kjøper. Ta kontakt med oss, så ordner vi prøvekjøring for deg! Alle prøvekjøringer er på Frenningsvei 3, 0588 Oslo.